Starstrucked?

Ibland blir det så här när man måste prioritera annat...bloggen hamnar i skymundan. Just nu är jag inne i ett jobbstim. Många långa dagar. För ni har väl inte missat att Svenska Skidspelen pågår för fullt i Falun? Idag har solen fullkomligt strååålat över alla skidåkare och publik uppe på Lugnet. För mig, som är en obotlig skidnörd är det inte fy skam att få stå i repan och se mina skididoler in-real-life på hotellet! :) Det är roligt att jobba bland alla dessa härliga människor!

Annars har jag i veckan hunnit med ett besök hos syster på salongen. Hon har övat uppsättning inför sitt gesällprov i maj. Duktig är hon, min fina syster!


Limpfrisyr?


Tipipuss! :)

Ikväll blir det en hemmakväll värd den slagna hjälte jag är... ;) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0