Fredagsångest

Försöker att inte tänka på det, men efter 4 lediga dagar ska jag åter till jobbet imorgon. Fredagsångest... Har spenderat 2 dagar hemma hos mamma & pappa. Mamma var ledig från jobbet och pappa är hemma och är sjukskriven med ena benet i gipspaket... Så skönt att vara hemma hos dem och bara slappa!
Mamma och jag var ut på en härlig sparktur i solskenet.


Utsikt över istäckt Siljan...


Mamma med sjåkan :)

Jag blev också bortskämd hos syster-yster på salongen och fick nytt fräscht hår!
I love it! :)



Annars har Tipi och jag mest slappat och njutit av solen och av lugn och ro.






Tipi har bästa sovstajlen! ;)

Kommentarer
Postat av: mi

Du är så snygg!!!!



Härligt det såg ut med sparktur!!!!



Börja göra svarta pisten-frillan själv nu ;)

2011-03-04 @ 21:33:20
Postat av: Micka

Hahaha vilken sköning Tipen är! :)

Vad har pappa din lyckats med då?

2011-03-09 @ 09:25:09
Postat av: Madeleine

Jadu... Han har strechat! :)

2011-03-09 @ 10:11:33
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0