Sweet

"När alla vännerna åkt hem..."
Då blir huset tomt igen och just nu hamnade jag i en jobbig trötthetssvacka. Plockade fram en energidryck som fanns kvar i kylen från festen igår, sällan jag dricker såna förutom i drinkar, men nu behövde jag verkligen en kick! Micka & Patrik åkte hem på eftermiddagen, Marie och Matte en stund tidigare. Dagen har vi spenderat i solen med promenad med Tipi och sen härligt poolhäng i solen. Livet är underbart! :)

Igår hade vi en mysig förfest här hemma med bästa gänget. Vi käkade en mumsig plockbuffé, lekte "Roxanne" och spelade kubb med hemmagjort kubbspel. Måste bara tillägga att vi tjejer vann den mest överlägsna segern, även om killarna tillslut vann med 2-1... Sedan blev det krogen. Och ja, krogen är ju alltid krogen. What else to say?! Och nu sitter man här och undrar var 3 lediga dagar sprang iväg. Som vanligt.


Vi är alltid så kreativa på våra tillställningar!


Micka åkte hela vägen från Västerås


Snyggaste Snyggve!


Fryslortar på VC's uteservering :)


Min allra finaste syster <3


Mia förpestar luften för Johan & Henrik... :)


Bakissöndag :)


Poolhäng



Nu ska jag peppa lite inför BB-finalen ikväll!
Jag är ju väldigt svag för Martin (min sambo är medveten om det, så jag behöver inte smussla med det) ...hejar på honom såklart! Vet inte vad det är med honom. Frisyren kanske? Eller måhända dialekten..? Heja Martin! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv håller jag självklart på Peter, och ja- det är dialekten, iaf för mig :)

2011-06-05 @ 20:48:03
Postat av: Jenny

Ååååh vad mysigt och roligt! Vill så gärna också vara med på sånt kul...kanske går att göra en repris i sommar?! :)



Snart ses vi!



KRAM!

2011-06-05 @ 20:50:26
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Nu blev jag nyfiken vem som skrev den översta kommentaren?! :)



Självklart blir det repris i sommar Jenny, många! :)



Kram!

2011-06-05 @ 21:03:14
Postat av: mi

Åh vilken besvikelse... trodde maaaaartin skulle vinna. men men.....han kanske får till det med sara ikväll nu äntligen =) hihi...

TAck för mysig kväll i bästa lyan, måste bli fler gånger...

men nästa gång kanske vi bjuder er på influttningsfäst. haha. PUSS

2011-06-05 @ 23:32:57
Postat av: Malin

Jag hoppas också på en repris av ovanstående händelse kul kul!!=) Men visst var Simon en värdig vinnare....

Kramis

2011-06-06 @ 10:38:41
Postat av: Micka

GAAAH!!! blev de inga bättre bilder på din kamera på den där lilla bruna typen?! :) Usch..

2011-06-06 @ 12:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0