Ostadigt

Gokväll gokväll!
Idag har mitt humör svängt ungefär i samma takt som vädret varit ostadigt. Jag har varit arg, sur, strålande och lite sådär allmänt halvostadig.
Tur att jag inte träffat så många människor under dagen... :)
För att ge Tipi lite omväxling gick vi en promenad runt Gruvan istället för att gå gamla vanliga promenadstråken. Jag har faktiskt aldrig gått där tidigare och måste säga att det är väldigt vackert där...och vilken utsikt över lilla stan!




Vackert va?! Om ni inte besökt Gruvan är det ett fint utflyktsmål! Tips från coachen.

Mitt enda mål jag haft med vår nya trädgård är att under sommaren plantera rabarber. (Eftersom jag är en jävel på att äta rabarberpaj!) Och ta nu en noga titt på de kommande bilderna ska ni få se...





Rabarbern är planterad och mynta för sommarens mojitos är under tillväxt! Ska bli spännande att se hur planteringen kommer utvecklas med tanke på att jag är nybörjare inom det här området. Gröna fingrar? Det återstår att se... :)



Kommentarer
Postat av: malin

jag vill komma på besök snart!!!!

2011-06-18 @ 12:06:47
Postat av: Madeleine

Det vill jag med!!!

2011-06-19 @ 23:50:14
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0