Tror inte ni vet att...

Visste ni att jag är en vinnarskalle och världens sämsta förlorare? Mmm, det är sant. Men jag gör mitt bästa för att tona ner de sidorna. Jag tycker det är jättejobbigt när jag blir så himla arg när jag förlorar, men jag kan inte rå för det! Det liksom kokar inombords.
Dessa dåliga egenskaper gjorde att jag kände mig liiiite pressad igår när vi hade personalaktivitet/personalfest där vi startade med en omgång bowling. Men det var bara jättekul att bowla och att jag och min kompanjon slutade på en andra plats kändes som ett godkänt resultat! ;) Det blev en tidig kväll som avslutades med mat och prisutdelning på O´Learys.


Egobild i bilen


Snygga skor brudar ;)


Berre matchade klotet med sin outfit

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, jag är precis likadan! Jag HATAR att förlora, men det beror nog mest på att jag vill va bäst på allt här i världen...rimligt va? :P Sen blir jag så barnsligt nöjd de gånger jag vinner ;D



Vi måste ses snart tycker jag! I miss you...



KRAM!

2011-06-14 @ 12:12:11
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Serena

Kan vi inte samla ihop tjejerna och bowla lite?!

2011-06-15 @ 12:16:37
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: malin

asgarvar inte har väl du vinnarskalle haha.... Huvdsaken är ju att du vet om det!!=)

2011-06-18 @ 16:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0