Snabbaste helgen ever

Helgen har försvunnit snabbare än någonsin. På lördagen regnade vi bort här hemma, men fick se sol och blå himmel när vi packade ihop oss och åkte hem till svärföräldrarna på eftermiddagen och kvällen. Vissa av oss laddade inför söndagens cykellopp med vatten och kolhydrater, och vissa andra med en vinflaska och en söt Irish Coffee som avslut... :) Eftersom jag inte skulle deltaga i loppet kan ni nog gissa till vilken uppladdningsgrupp jag tillhörde! Upp tidigt på söndagmorgonen för att möta upp Nadja och Johan före loppet.
Killarna var laddadade och ledde när starten drog iväg. Nadja och jag coachade och hejade på från bilen. Vi kikade noggrant under loppets gång efter tänkbara fuskare... ;) När Svensson kommit i mål väntade vi och väntade och väntade på att Älskling skulle dyka upp på målrakan. När det började komma i mål damer med cykelkorg förstod vi att något gått fel... :( Långt senare kom en arg och besviken Älskling i mål. En avbruten kedja var boven i dramat.


Glad före loppet!


Cykelligan redo för start


Sötaste Nadja var också redo! :)


Svensson i mål


En arg Älskling i mål som fick alla runt omkring att tystna...


En nöjd Linda cyklar i mål! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack för en trevlig dag. I augusti är det dax för ny spaning efter fuskare, hehehe;)

2011-06-20 @ 23:18:53
Postat av: Madeleine

Tack själv! Det var väldigt trevligt! Ser fram emot nya spaningar! ;)

2011-06-20 @ 23:58:06
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Bobbon

Hahahhahahaha. Jag kan tänka mig att "älsklings"( långa) stubin var obefintlig och bara vänliga ord om cyckeltillverkaren.....



När kommer ni på besök då?

2011-06-27 @ 01:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0