Fjäll & frisk luft

Jag försöker vara positiv, men det är så jäkla svårt. Semestern har gjort det igen; den har passerat med ett tempo som skulle få vem som helst att tappa andan. Och någonstans på vägen känns det som jag ramlade av i farten... Nu sitter jag här med en enda pytteliten hel dag kvar av min semester. Senaste veckan har jag i alla fall lyckats skrapa ihop en hel del härliga ögonblick! :)


Fina vänner på besök


Micka är äntligen HEMMA igen...om än bara för ett kort ögonblick... <3


Snodde en bild av Mia från vår toastund :)


...och en till! <3


Sen packade vi bilen proppfull och drog till kanske den bästa spotten på denna jord (?); Norge. Tippan stormtrivs när hon får skutta fritt i skogen!


...men efter allt skuttande blir man väldigt trött. Och har man ingen "tuddis" med sig får man hålla till godo med en pappersrulle!


Varje sommar gör vi en liten minivandring i fjällen... Vackert!


Henrik & mamma svettas på väg upp på kalfjället


Tipi pustar ut på toppen


Vi slog oss ner på den svenska sidan av gränsen och stoppade i oss några välförtjänta kalorier :)








En het dag ute på myren för att plocka hjortron. Här måste man se till att man sätter fötterna rätt...


Guld!


"Nu är jag trött på skogspromenader, matte..."


Kommentarer
Postat av: Micka

Men ni har hunnit med mycket på er sem iaf :)

Vilka fina bilder du har fotat.

Spec på 1:a bilden när de är nån som putar ut me rövva och ser ut som att hon har en taklampa på huvve. ;)



Jag kommer ju inte att försvinna för alltid så "HEM" kommer jag fler gånger.



Karmar i massor!! :)

2011-07-30 @ 14:00:16
Postat av: Micka

Hihi Ska ju stå KRAMAR i massor. Tokiga jag.. :D

2011-07-30 @ 14:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0