Mittimellan

Det vore väl på tiden med en liten update?!

Tycker det känns som det just nu är någon slags mellanperiod. Mellan vinter och vår, mellan ordning och kaos, mellan motivation och total ovilja. Ja, det händer liksom inte mycket.
Men...
...Fuego har kommit till Friskis och det är så fruktansvärt roligt att dansa loss och svänga på rumpan!
...på söndag börjar vi riva en vägg och ÄNTLIGEN händer det något i huset!
...idag hämtades gamla spisen och nästa helg hämtar en annan köpare kyl och frys. Gamla köket är snart tomt!
...självförtroendet har fått sig en törn, men på nåt konstigt sätt samtidigt en liten knuff i ryggen!
...jag fick ett ett väldigt fint meddelande som gör att jag vill le dagarna igenom!
...jag har hittat nya vägar att promenera på och blir så galet glad när solen skiner på mig och vovven!
...om bara några månader är det dags att dra till fjälls igen... :)
...om bara några månader kommer solen och värmen på riktigt!



Kommentarer
Postat av: Micka

Ohh vad jag blev nyfniken nudå.. Vad är de meddelande som gjorde madden så glad?! :D

Jätte fin bild förresten.

Kramar

2011-01-30 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0