Gott (grått) Nytt År (hår)!!!

När jag vaknade upp klockan 12 på nyårsdagen var det 6 och 1/2 timme sedan de sista gästerna lämnade festen och vi kröp ner i sängen. En lyckad kväll med andra ord! Tiden flöööög iväg! Från middag till tolvslag till poolbad till klockan var fem på morgonen. Kul hade vi i alla fall och jag hade inte kunnat önska mig en bättre start på det nya året än att fira in det med våra fina vänner i vårt hus!


Sweetiepaj Micka


Mia & Micka valsar...


Emil, Crrrro, Stefan och Carro posar!


Sötnosarna Serre-Berre & Jenny


Svensson & Henke i ett härligt rus..? ;)


Klassisk partybild :)


Världens härligaste bild som verkligen symboliserar vår kväll! <3


Kommentarer
Postat av: Micka

Ska även detta bli en tardition tro?!

Tyck vi ska fira ihop igen iaf. En toppen start på de nya året! :D Pöss Pöss

2011-01-03 @ 18:45:23
Postat av: Jenny

Riktigt grymt var det! Är glad att jag fick komma, lätt bästa nyårsafton/födelsedag på länge :D

2011-01-04 @ 21:02:30
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0