Weekend

Just hemkommen från en snabb Stockholmsweekend. Med tanke på hur trött jag känner mig måste det ha varit en hektisk helg. Vi bodde på ett snyggt nyrenoverat hotellrum på First Amaranten. Blev glatt överraskad när jag låste upp hotellrumsdörren och insåg att vi måste blivit uppgraderade! :)


Världens skönaste sängar var det också! Jag sov som en prinsessa och hade gärna legat kvar hela söndagen!

Efter en speedrunda på stan var det dags för resans huvudmål, kusin Fias 30-års kalas! Men först lite obligatoriska egobilder... :)



Hipp hurra för födelsedagsbarnet!



Och Marie & Mami

Av oss fick födelsedagsbarnet ett halsband från Lilla Lisa Design


Superfint tycker jag! Såklart extra kul när man kommer från Dalarna.

Idag har vi ätit oss igenom söndagen. Hotellfrukost, fikat på Espresso house, och ätit en goood baguette till lunch på tåget hem. Mums! Tack för en mysig helg mamma & Marie och TACK för att vi fick komma och fira dig Fia! :D

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på mina hantverkare som håller på att fixa till väggen mellan matsalen och vardagsrummet. Niiiice... ;)






Kommentarer
Postat av: Micka

Jätte fint rum. Klart bättre en de vi fick är vi var ner.. Nu vet jag vad jag ska kräva om nästa gång ;)

2011-02-13 @ 19:23:35
Postat av: Jenny

Åh ett sånt halsband har jag oxå fast en annan färg. Mitt bästa halsband faktiskt. Måste ju göra reklam för dalarna här i 08-land ;)



KRAM!

2011-02-15 @ 06:56:10
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0