S.N.Ö

Som resten av svenska folket är vi idag insnöade. Jag tog mig med nöd och näppe hem från jobbet vid elva igår kväll. Vi har en ganska brant utfart från garaget på jobbet. Och självklart hade ingen varit där och plogat den så sent på kvällen. Snön bara öste ner och jag fick backa allra längst bak i garaget och ta fart. Efter 10:e försöket lyckades jag äntligen! Tack och lov! Hade ju inte velat spendera min natt på ett hotellrum...inte där jag själv jobbar i alla fall! Idag känner varken Tipi eller jag för att ge oss ut i snövädret, men vi måste! För ikväll får vi besök av mamma och Marie och då måste vi styra upp nåt gott käk att bjuda på! Så en snabbsväng in till stan får det bli! Ska bli myyys att ha dem här ikväll och de ska få inviga det rosa rummet! :)




Nerbäddad under filten i soffan. Kikar på Super G med ett öga...

Imorgon sticker vi ner till Stockholm för att fira vår fina kusin som har ställt till med ett stort 30-års partaj!
Vi håller tummarna att tågen går som de ska.

Nu ska jag klura ut nåt gott att bjuda på ikväll.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0