Slipat & klart

Nu har jag dammat av mig själv och sjunkit ner i soffan med några inredningsmagasin.
(Och Marie, idag gjorde jag "veckoinpackningen", bra va?? Hihi...)
Jag känner mig så duktig, för idag har jag spacklat och slipat väggarna i de två oanvända "sovrummen" i vårt hus. Det har tidigare varit barnrum och det märktes på väggarna kan jag lova... :) Jag slipade för hand också, det kan man kalla träning för armarna! Nu ska jag bara komma på vad jag vill göra. Jag gillar ju så många olika stilar och färger. Jättesvårt... Tipsa gärna om ni har nån bra idé!
Det känns i alla fall skönt att det tråkiga bruna och gråa snart ska bli fräscht och fint!
Jag har ju alltid drömt om en rosa vägg... ;)




Förresten, nån som kan laga min tavla???



Kommentarer
Postat av: Mi

Va duktig du är. Både inpackning och lite hantverkarfix ;) Stolt över dig!!!

2011-02-05 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0