Receptionist vs. målare

Veckan passerar i en rasande fart! Med en rasande fart går även mitt projekt att måla om i ett av rummen. Jag har gjort underarbetet, maskeringen och målningen nästan helt och hållet själv. Det är så himla roligt och jag har kommit på varför jag gillar att måla; det blir en direkt förändring. Man behöver inte sitta och vänta på att saker och ting ska synas. Det sker direkt! :) Nu är hela rummet färdigmålat, men jag ska stryka på det en gång till imorgon så det blir ordentligt gjort. Ja, ni kanske tycker jag är galen när jag valde en rosa vägg. Jag backade inte ur utan tog verkligen en knallig färg. Slutresultatet kommer bli kanon!


Visste väl att min gamla hotelltshirt från guidetiden skulle komma till användning...


En rosa dröm!

Jag har inte bara målat hela veckan. Lite annat har jag hunnit med också!
Onsdagen bjöd på underbart väder. 7 km på Runn i strålande solsken!




Tack Mia för att jag fick sno bilderna av dig... :P


Trevlig torsdagkväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skitsnygg vägg!!! :D

2011-02-04 @ 06:41:54
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Hihi Jenny. Visste väl att du om någon skulle gilla den! ;)

2011-02-04 @ 10:12:23
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Emmah

Oh kärlek! När får vi komma o sova över`i det rummet? :D

2011-02-04 @ 10:18:56
Postat av: Madeleine

Anytime Emmah! :) Kan din sambo sova i ett rosa rum? Min har lite svårt att ens gå in där... ;)

2011-02-04 @ 16:03:00
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Emmah

Får väl tippa i honom lite alkohol så somnar han nog vart som helst ;)

2011-02-04 @ 17:30:45
Postat av: Kusin Fia

Snyggt! Samma färg som två av väggarna i mitt vardagsrum :)

2011-02-04 @ 18:55:28
Postat av: Charlotta

Nei, men Madde, har du malt i den fine skjorta der! æ bruke no min hver gang æ skal på fest;P

2011-02-18 @ 13:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0