Impulsköp

Ååååh! Det finns så mycket snyggt som man skulle vilja slänga iväg pengarna på just nu. Det finns massor med snygga vårkläder och skor som man så enkelt skulle kunna klicka hem från nätet. Men! Det gäller att tänka till innan man gör det om man inte ska få ångest sen i slutet på månaden. När jag beklagar mig för sambon att det var så länge sen jag shoppade säger han; -Men tänk på att du har ett hus, en bil och en hund. Det är inte alla som har det!" Och det har han ju rätt i... Igår shoppade vi ändå lite grann. Ett litet impulsköp sådär! ;)


Den där snyggingen är snart vår och kommer höja mysfaktorn (och värmen) i huset otroligt mycket! Lånad bild från contura.se


Kommentarer
Postat av: Serena

myslungt bara!

2011-02-24 @ 14:14:22
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: malin

ohhh jag vill också mysa framför den... Besök?!

2011-02-24 @ 20:51:15
Postat av: mi

Det ser ju helt okej ut;) .......ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. va avis jag blir. så mysigt bara.....

2011-02-25 @ 16:20:45
Postat av: Carro Barro

Åh mysigt värre. Men nu måste ni ju börja hugga ved. Hehe.

Trevlig helg Maddis. Kram

2011-02-25 @ 17:26:21
Postat av: Madeleine

Alla är välkomna att mysa framför brasan. Dock kommer den inte installeras än på några månader...



Tänkte att vi skulle ha ett vedhuggarparty så att alla kan komma och hjälpa till med veden. Vad sägs? :)



TREVLIG HELG till dig med Carro!

Snart är det dags för konsert och spa, MYS!

2011-02-26 @ 16:29:36
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0