A few days off

Mina 2 lediga dagar som jag nu har bakom mig har gått snabbt, som alltid när man är ledig. Älskling har firat födelsedag. Det blir kalas ikväll när jag jobbar, men vi firade själva i onsdags med att bada i utepoolen en timme på kvällen. Riktigt härligt! :)


Svårt att ta med sig kameran i poolen,
men så här kan man se ut innan man hoppar i... :)

Och även fast jag har några månader kvar till min födelsedag kom Älskling hem med en present igår! Jag fick världens mysigaste mysbyxor! :) Jag bor i stort sett i såna här typer av byxor, så lite nytt skadar ju inte.


Tack tack tack!

Annars har jag pysslat lite med "projekt väggen" som i stort sett är klart, men jag vill inte visa er förrän jag är 100% nöjd. Håll till godo några dagar till så kommer snart bilder, lovar!
Nä hörrni, jag kommer ju som sagt inte vara hemma ikväll när tjocka släkten kommer på besök, men lik förbannat måste jag se till att allt är "på topp" innan jag kan släppa in folk i huset. (Kan nån bota mig?!)
Time to go!


Kommentarer
Postat av: malin

haha svårt att bota någon som är så envis som du!! Gratta Henke i efterskott från oss uppe i norr.

2011-02-18 @ 13:56:43
Postat av: malin

btw så jävla skönt med mjukisar!!!!=)

2011-02-18 @ 15:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0