Todelooo!

Todeloo! Det är bara lilla jag som kikar in på min egen blogg för omväxlings skull! ;) Mitt i allt julstök har jag liksom prioriterat bort blogg-tiden... Min jul har i alla fall varit allt man kan önska sig! Har varit riktigt ledig för första gången på många år. Vi firade vår jul i stugan i Norge. Och vi hade faktiskt vinter! På julafton hade vi mellan 14 och 20 minusgrader och SNÖ! Några åk med brädan blev det mitt på dagen i Stöten innan julmaten skulle slinka ner. Härligt!


Marie


Henrik



Imorgon tar vi nya tag för ett nytt fräscht 2012!
Vad kan det året innehålla mån tro?


Kommentarer
Postat av: Malin

Ohhh det var då på tiden om du frågar mig....:) kramis

2012-01-02 @ 10:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0