Sport vs. Party

Helgen som gått bjöd på ledighet, strålande sol, sportiga killar och lite fest. Vi startade i Norge tidigt på lördag morgon och tog oss ner till Sälen där grabbarna startade Cykelvasan. Nadja och jag åkte som prinsessor i bil efter banan och hejade på våra duktiga killar i Evertsberg. De kom i mål på strålande tider. Man blir lite avis att man inte är lika sportig själv! Men ännu är det ju inte försent...
Vem vet, jag kanske står på startlinjen 2012? ;)


Snygg-Nadja med finaste magen <3


På startlinjen...


Svensson är iväg!


Henrik halvvägs...


Min duktiga älskling i mål <3


Bra jobbat! :)

Ingen rast och ingen ro! Vi hoppade in i bilen och drog hemåt för att gå på inflyttningsfest hos Mian. Kroppen var så trött, så trött, men ingen återvändo... :) Som vanligt väldigt trevligt på "förfesten" hemma hos Mia med massor med goda plocksaker att äta på. Mums! Senare drog vi ner på Rådis för att lyssna på Falu Funk. Bra drag och massor med glada människor!


Carro & jag myste i mörkret ;)


Haha! Mia, Emma & jag i toakön... :)

Var det här kanske sommarens sista kväll när vi kunde partaja under bar himmel?

Kram på er alla fina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En riktig toppen dag!! =) Nästa år kanske är det vår tur att vara sporty.. =)

2011-08-16 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0