Nya projekt!

Ständiga projekt har man ju när man är husägare. För man blir ju aldrig klar med sitt hus!
När vi flyttade in hade vi två kök... Ett gammalt fult kök. Och ett nytt fint kök! Planen har hela tiden varit att riva det gamla köket och öppna upp in till vardagsrummet. Och vet ni...? Igår hände det. Den ena väggen revs, en sån skön känsla när man äntligen kommer igång med något man väntat på så länge. Det är fortfarande en låååång väg kvar innan vi är klara; det ska rivas lite mer, läggas nytt golv, sättas in kamin och målas/tapetseras. Puh! Tur att hösten snart är här så man kan vara inne och pyssla med gott samvete! ;) Jag behöver leta upp massor med bra inredningsbloggar och kika i mina sparade "Hus & Hem-Magasin" för att få en inspirationskick! Motivationen är i alla fall på topp!


Älskling njuter av att få förstöra saker... Och nu gör det ju inget om de går sönder för en gångs skull! ;)

Ett av de projekt vi bestämt skulle genomföras under semestern var att sätta upp en skärmvägg ute vid poolen, för att få det lite mer "privat" på vår uteplats. And we did it! Med ett mycket gott resultat om jag får säga min mening, och det får jag ju för det är ju min blogg..! Haha! Före:


Efter:


I framtiden ska förmodligen väggen målas också, men det måste man vänta med till nästa sommar...
Vem vill komma och bada? :D


Drinks on the house! ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kommer vi har ju semester nu snart. Om vi får?!! Hur blev det med kräftskivan? Kram

2011-08-08 @ 21:32:20
Postat av: Malin

Vi kommer vi har ju semester nu snart. Om vi får?!! Hur blev det med kräftskivan? Kram

2011-08-08 @ 21:33:06
Postat av: Malin

Vi kommer vi har ju semester nu snart. Om vi får?!! Hur blev det med kräftskivan? Kram

2011-08-08 @ 21:34:55
Postat av: Micka

Jag vet att ni kommer att få super å mysigt å super snyggt!! Ni kan ju inget annat :) kram

2011-08-09 @ 14:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0