Det moderna samhället?

I förrgår (samtidigt som röjsågen kom) transporterade pappa hit mina sommardäck. Det betyder alltså att det är första gången i mitt liv som däcken INTE kommer bytas på pappas bilfirma. Bilfirma = verkstad = billyft = mutterdragare = pappas hjälp. Så idag söta ni, har jag bytt däcken helt och hållet själv. Ja, jag är supernöjd! :) Vår nya granne kom förbi och frågade om det var "det moderna samhället". Haha! Jag låg på backen och bytte däck och H stod och krattade gräsmattan...





H tyckte jag hade stor röv på bilderna. Kul att veta att det är röven som tar uppmärksamheten. Undra då vad grannarna kollade på som kikade bakom gardinerna... :)


Kommentarer
Postat av: Micka

GOO Madden! Du klara ju de där super bra.. :)

Kram

2011-04-10 @ 17:31:43
Postat av: Malin

Hahaha vännen säger bara GIRL POWER!!! Jag är stolt....=)

2011-04-10 @ 22:13:32
Postat av: Theres

Men visst är det liiite roligt också?? Även om jag såklart helst gör det hemma hos pappa i garaget. :-)

2011-04-11 @ 21:33:09
Postat av: Theres

Men visst är det liiite roligt också?? Även om jag såklart helst gör det hemma hos pappa i garaget. :-)

2011-04-11 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0