Att vara husägare

Blogglusten återvände samtidigt som det blev vår i vårt land och solstrålarna började värma. Så, here I am! :)

Det som göms i snö kommer fram i tö. Och ja, det kan man väl verkligen säga om vår gård! En hel del skräp och löv har legat gömt under snön ända sedan vi flyttade in i november. Lite av skräpet fick sig en omgång av krattan idag, men fortfarande finns massor kvar att göra. Däremot har vi varit riktigt duktiga idag och röjt ur skogstomten som följde med huset. H har gått med röjsåg och kapat de mindre träden som växt upp och gjort skogen snårig, men nu är det så tomt och snyggt! :) Däremot är vi nu ägare till en stooor rishög...

Dagens lärdom:
Om du äger ett hus behöver du inget gymkort. Att röja i skogen är minst lika jobbigt som några timmar på gymet! :)


Manligt? :)





Jag är sjukt imponerad av min outfit...


Det som göms i snö...

Kommentarer
Postat av: syster

åh som jag väntat på et inlägg ==



vi fint det ser ut att bli. nu dröjer det inte länge innan jag kommer och hälsar på =)

2011-04-10 @ 09:10:45
Postat av: Malin

Jag vill också komma på besök...

2011-04-10 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0