Allt kan bara bli bättre!

Vissa dagar börjar bättre än andra. Idag kunde dagen ha börjat bättre...
Regnet öste ner och någonstans långt borta hördes en smäll som förstörde Tipi's och min morgonpromenad. Hysterisk hund, dränkt hund och dränkt matte. In och byta om igen och iväg till Friskis för ett morgonpass. Svettigt men härligt! :)
Hem igen och ut med vovven som måste bajsa. En smäll till och promenaden blir till en kamp mellan mig och Tipi som hysteriskt vill hem hem hem hem!
I ögonvrån kan jag se alla grannar kika bakom sina gardiner.
"Men herregud vad gör hon med den stackars hunden...?!" Hem igen, inget bajs.

Men nu ska jag ladda om! För om några timmar kommer tjejerna. Vi ska laga sushi, komponera spännande drinkar och kanske göra några dancemoves! :) 
Och håll tummarna att hunden kommer bajsa...

Så här kan det se ut när vi partajar...












Hur kvällen kommer sluta vet man aldrig...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är så snygg ;) kul vi ska ha ikväll.

2010-09-25 @ 16:16:00
URL: http://caroliinamaad.blogg.se/
Postat av: Malin

Du vet att jag ålskar dig babe men älskar inte det där kortet men jag får leva med det! =) Jag vill också ut och partaja med dig snart!!!

2010-09-26 @ 00:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0