September is the shit!

September är en galen månad! Allt händer ju just nu. Många födelsedagar, många resor fram och tillbaka till Sthlm, många förändringar. Tur att man är gjord av pengar så man har en chans att hänga med i svängarna... Hehe!
Jobbveckan är slut för den här gången och idag hade jag en ny gullig tjej med mig på upplärning. Jag tycker faktiskt att det är kul att lära upp ny personal. Kalla mig kanske galen, men även om det tar mycket tid så ligger det ganska färskt i mitt minne hur det är att vara ny på jobbet och hur värdefullt det är när någon tar sig tid att lära ut, så jag hjälper gärna till! :) Sen om jag är bra på det eller inte är en annan femma...
Nu ska jag gå till garderoben och välja en outfit för morgondagens kalas. Wish me luck! (Varför blir allt i garderoben så himla gammalt och tråkigt direkt?!)

Nu ska jag leka pizzabagare och slänga ihop en kantarellpizza!
Vi snakkes hörrni!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter sköj!! VA mums me kantarellpizza... Jag vill också ha...Eller nej. det vore slöseri på kantareller eftersom jag inte känner någon smak =) .Lycka till med outfitvalet!! PUss

2010-09-10 @ 19:39:47
Postat av: mi

Det var jag som skrev nyss =)

2010-09-10 @ 19:40:27
Postat av: Micka

Du är en SUPER BRA lärerska :D

De vet jag. Så de så!!

Dom som får dig som lär ut kommer att klara sitt jobb jätte bra.



Kör så de ryker tjejen!!



Kram kram :)

2010-09-10 @ 19:59:03
Postat av: Annica

vad jobbar du som? :)

2010-09-10 @ 20:25:05
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0