Sega söndag...

Hej på er!

Söndagen blev inte som jag tänkt mig. Vaknade klockan 7 på morgonen och mådde som en påse skit ungefär. Jag som hade planerat att träna på eftermiddagen fick snällt inse att det inte skulle funka...
Sedan fortsatte dagen sega sig fram ända till Älsklingen kom hem från sin tripp i storstan. Det var en stolt kille som kom in genom dörren med sin medalj från Lidingöloppet och en stoooor och skööön känsla av att äntligen vara klar med Klassikern! Och jag är väldigt stolt över honom som har klarat av den där lååånga resan! :)
Vi firade med fet mat från McDonalds och lite annat onyttigt.
Men massor med mys också!



Jag känner alltid ett konstigt lugn när jag ska gå och jobba sista passet före några lediga dagar. För ikväll blir det jobb tillsammans med en ny tjej som jag har med mig på upplärning. Och sen är jag ledig två dagar innan jag ska ta nya tag för att jobba helgen. Helgjobb....jiihoo.
Vår fina vän N.ice är hemma på en snabbvisit, så vi hoppas kunna styra upp en middagsdejt! :)

Tiden går snabbt nu och det börjar klia i mina fingrar efter att få flytta, pyssla och göra om huset till vårt eget! :)

Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0