Höst

Om jag tidigare tyckt att vi hittat mycket svamp ute i skogarna så är det ingenting mot vad vi hittade igår.
Med mindre förhoppningar om att hitta något överhuvudtaget tog jag med mig en plastpåse av strl. medium ut i skogen. (Extrapåsen lämnade jag i bilen) När medium-påsen var sprängfull med trattisar och gula kantareller hittade jag till min stora glädje en bajspåse i fickan som även den snart blev full. Då var Mia så snäll och plockade av sin luva från jackan...och ja, den fylldes också. Tyvärr blev vi tvugna att lämna många goa svampar kvar i den härliga höstskogen till slut. :)




Det här var nog den sista svampturen för i år...

Onsdagkvällen bjöd sedan på middag ute på en restaurang som fortfarande varit obesökt av oss.
Trevligt sällskap av min älskling, Mia och Nisse som är hemma och mellanlandar. :)


Kommentarer
Postat av: Micka

Helt galet vad mycke ni hitta. Patrik kan inte sluta dregla :)

Vart var ni å åt då? Jag mena vad finns det för ställe som ni har missat? :) Kramar!

2010-09-30 @ 12:52:53
Postat av: Madeleine

Hihi, jag får väl bjuda hit er på en svampmiddag då! :)

Vi käkade på Bishops, riktigt bra och mysigt!

KRAM!

2010-09-30 @ 15:46:17
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0