Hej bloggen

Hej bloggen!
Tänk vad snabbt tiden går, det är redan måndag kväll och en ny vecka har startat. Jag avslutade förra veckan med att åka ner till Sthlm för att hälsa på Carro som skulle ha inflyttningsfest (och som fyller år snart).
Det var jättelänge sedan vi sågs, så det kändes som det var på tiden! :)
Trevlig fest blev det på lördag kväll med en massa blandat folk, både nya och gamla ansikten. Skoj! Senare på kvällen tog vi taxi in till stan för att besöka en klubb i närheten av stureplan. Tyvärr fick vi stå i kö i en och en halv timme innan vi fick komma in, och väl där inne kändes det som att man stod mitt i smeten under världens rockkonsert. Man liksom fick "go with the flow" om ni förstår... :)
Carros soffa var såååå skön när det var dags att sova!


Festklar! :)


Carro med sitt nya fina dalahästhalsband!


Jag & Carro <3

Borta bra men hemma bäst!
Jag har varit ledig idag också och haft en riktigt bra dag. Älskling, Tipi och jag åkte ut i skogen och letade svamp och hittade äntligen några bra ställen. Sååå himla roligt att knata omkring i sina gummistövlar när det dyker upp en svamp här och där. Dagens skörd blev 4-5 liter. Tjohooo!





Så efter en powerwalk ner till Friskis och ett jympapass fick det bli en efterlängtad svampmacka! Lycka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0