För framtida middagar?





Regn som öser ner, vad gör det?
Vi hoppade i storstövlarna och åkte till skogen en sväng ändå, Mia, Tipi och jag.
Tipi hade sin nya fina regnjacka som hon fått av mormor på sig. Sååå rosa och fin! :) Då passade hon självklart på att ta en sväng om i en bajshög i skogen.
Jahapp... Inte lika rosa och fin längre.
Hittade mycket trattisar vilket resulterade i några timmars rensing. Men det är det värt, för fy så gott det kommer bli i vinter när man får plocka fram dom små rackarna ur frysen...om det finns några kvar så länge vill säga. :)

Med en vovve som ligger på tork (ja, det blev bad i badkaret när vi kom hem) och en sambo som jobbar sent blir det en lugn hemmakväll framför tvn.
Halv åtta hos mig och Idol. Jippi! :) Ha en mysig torsdagkväll ni också!

Kommentarer
Postat av: Micka

Jag vet en som kommer att bli super avis på dina rattar.

2010-09-16 @ 21:14:58
Postat av: Micka

OJ förlåt!! Jag mena ju TRATTAR HAHAHA xD xP

2010-09-16 @ 21:16:14
Postat av: Carro

Då är det bäst att vi kommer på middag hemma hos er :)

2010-09-16 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0