Fel fel fel

Keep out! Beware of the bitch!
Jag har satt en skylt i pannan och en där bak, så det ska vara tydligt nog. Akta er för mig idag. Jag kände det direkt jag slog upp ögonen och kikade på klockan, 10.00. Jag ville ju inte sova till tio! Så fel det kan bli! :( Sen började Älskling ruta upp hela dagen (som han alltid gör när han är ledig) och då var det också fel. När vi storhandlade på Maxi hade jag råkat knappa in tre stormultimegapack färsk kycklingfilé i scannern istället för en. Grrr...bara att gå in igen och börja krångla med kvittot i kundservice. Sen lagade vi världens äckligaste lunch; omelett med champinjoner och lök. Blä!
Och nu sitter jag här under en filt och fryser för någon har lämnat dörren öppen och jag är alldeles för vrång för att jag själv ska gå och stänga den. Då är det bättre att man sitter och irriterar sig mer och mer för varje minut som går och fryser...
Och så har jag ont i halsen. Perfekt nu när man äntligen kommit igång med träningen.

Inte mycket som är positivt idag.
Men om jag tar en kopp kaffe då, kan det hjälpa?!


Så glad man kan vara då...

Kommentarer
Postat av: Mia

omelett är alltid äckligt,

2010-09-17 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0