Det är jag och hon nu

Har ni upptäckt Mia Skäringer ännu?
Om inte så pleeeease, gör det! Hon är totalt underbar och när jag läste hennes bok kändes det dom jag liksom var född på nytt på nåt sätt.
Inte bara skriver hon sjukt roligt, utan sjukt klokt också. I <3 U Mia! :)

"Medan jag torkar mig i ändan hinner jag alltid byta en pappersrulle, kolla vilka shampoflaskor som är tomma, tänka på någon rolig replik och skruva på korken på barntandkrämstuben. Swisch. Swosch. Jag gjorde jämt så förut, innan jag blev utbränd. Nu när jag torkar mig i ändan så torkar jag mig bara i ändan, inget annat. I morgon ska jag dra pappret sakta, sakta och riktigt känna hur jag faktiskt sitter och torkar mig. I morgon ska jag tänka: och här sitter jag och bara torkar mig. Om ungarna ropar svarar jag bara: Mamma torkar sig. Hallelulja"

Läs hela hennes bok "Dyngkåt och hur helig som helst"


Jäkligt snygg är hon också!

Kommentarer
Postat av: malin

herregud så bra....kan man ju känna igen...:)

2010-09-17 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0