Dåndimpen

Jodå, jag blev lycklig av Gardell! Tänk så många tankar en liten man kan sätta igång i ens huvud. Galet rolig och en galet bra berättare. Haha, snacka om att den mannen kan göra sig ful. Jag försökte också framför spegeln när jag kom hem.
Och ja, jag lyckades, men det är inget ni får se! :P
Så har ni möjlighet att se hans föreställning rekommenderar jag den varmt!
På tal om varmt tänkte jag lyxa till fredagkvällen med lite glass och varma (egenplockade) hjortron. Mums!
Jag tänkte skutta av mig det onyttiga imorgon bitti på jympapasset. Hihi...
"Och andas in..."




En "dagens" med Tipi :)


Kommentarer
Postat av: Emmah

Har hon täckt över blodfläckarna på halsen? ;) Hoppas jag lyckades få bort allt... Kram

2010-09-24 @ 21:42:44
Postat av: Madeleine

Haha, ja jag undrade just varför hon ville ha halsduk på sig! ;)

Nä, jag har inte sett en enda blokfläck, men hon har varit sjukt trött idag! :) Kram

2010-09-24 @ 21:46:09
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: mi

Låter skoj m gardell. Hade också velat se. Va fina ni är !!! Gillar tipis dagens. du får fortsätta med det.. =) hihi. VAAd sägs om att lägga till ett par skor till det `?? =)

2010-09-25 @ 16:01:59
Postat av: Carro Barro

vad fin du är min lilla Madde <3 sjalen med

2010-09-28 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0