Aj!

Igår gjorde jag mitt första jympapass på Friskis & Svettis, ever! Det var intensivt och jobbigt, precis som man vill ha det. Men jag längtar till jag äntligen får möjlighet att gå på första step-passet, jag som älskar step! :) När jag bodde hemma gick vi på step ofta och vi hade en ledare som hade galna pass med världens snurrigaste koreografi! Saknar... Kroppen har i alla fall träningsvärk idag, i heeela kroppen, härligt! Min förkylning verkar dock ha kommit tillbaks efter gårdagens ansträngning, så idag blir det bara en långpromenad med Tippan i solskenet.
I helgen åker jag till Sthlm igen. Carro-Barro har ju gått och köpt lägenhet så i helgen är det inflyttningsfest. Ska bli jättekul att ses, var ju så länge sedan.
(Dåligt samvete AB!) Måste tvätta, packa och kanske åka ner på stan och se om det finns nåt att ha på sig i helgen. Tycker det känns som en sån där jobbig övergångsperiod nu när man inte riktigt vet hur man ska klä sig. För kallt för klänning men för tråkigt med byxor... Hm.


Gammal bild på Carro & moi :)

I tisdags var jag till syrrans salong och fick håret fixat. Jag är väldigt glad att jag har en sån snäll syster som ställer upp och fixar mitt hår i flera timmar! I love you! <3
Får visa en bild sen när jag fixat till mig lite... :)




Kommentarer
Postat av: mi

vilken fin bild!!! Ni är så fina!!!

Jag gör det så gärna!!! =)



Ha så skoj i helgen. puss

2010-09-02 @ 21:21:11
Postat av: Carro Barro

Men mmm vilken fin bild. INTE. Kunde du inte ha valt en finare bild?? Haha!!

Det ska bli så himla kul att du kommer imöra.

2010-09-03 @ 18:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0