Nyttig...eller inte.

Shit, vad det känns skönt i kroppen just nu!
Har varit på ett härligt jympapass och nu sitter jag i soffan och äter en välförtjänt liten sallad, mums! :)
Tyvärr har jag inte varit lika nyttigt hela dagen... Vi unnade oss att baka en äppelpaj på eftermiddagen. Den blev såklart jättegod och satt fint i kistan! :)

Annars har det inte hänt så mycket spännande sen sist jag skrev. Mina tankar kretsar mest kring tapeter, möbler och snygga inredningsprylar. Passande damp det ner två inredningsmagasin i brevlådan idag! Jiiihooo!
Sakta men säkert närmar det sig inflyttning...





Tipsa gärna om ni vet någon bra och inspirerande inredningsblogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0