The day after tomorrow

Jag vet inte varför jag kan sova så länge på morgonen. Älskling tror att det kan bero på att vi är vakna halva nätterna. Ja, kanske ligger något i det...
Hur som helst så hade jag en sån där härlig "dröm-morgon" igen. Under de sista morgontimmarna är drömmarna så klara och tydliga, vilket är lite jobbigt när man vaknar och inte riktigt kan orientera sig tillbaks till verkligheten. I morse drömde jag om en tid för länge sedan och om en person som fanns då och som var så viktig. Typ den viktigaste. Det fanns en sång under den tiden som jag först inte kunde komma ihåg när jag vaknade. Men jag hittade den nyss och blev så himla glad!
Tänk så många minnen det kan rymmas under de få minuterna av en sång...

Här finns den.



Kommentarer
Postat av: malin

nu sprang iallafall min fantasi iväg men det kanske bara är jag.....=)

2010-10-05 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0