Bara mörker?


Höstbild på mitt hjärta från i helgen

Det är så mörkt den här tiden på året. När man vaknar klockan 9 på morgonen och tror att klockan bara är 5 för att det är så mörkt och tyst. Hösten...
Det påverkar naturligtvis ens humör och lust också. Är väl därför jag uppdaterar så sällan här. Men snart kommer förhoppningsvis snön och lyser upp tillvaron lite grann! ;)
Den här veckan jobbar jag bara kvällar. (Skönt på nåt vis!) Jag var på ett sjujävlars dåligt humör innan jag åkte till jobbet igår, men det blev liksom som en befrielse att få komma dit. Bra gäster, glada gäster, mycket (nästan för mycket) att göra och jag kände mig motiverad och stark! Och glad! :) Fick lite beröm också vilket känns otroligt bra. Det kan verkligen göra att man får ny energi! Ikväll hoppas jag på en sån kväll igen!

Om precis en månad är det dags att bära kartonger. Huset blir vårt! Det kommer bli en slitsam helg, men tänk att det är dags för oss att flytta in i ett hus! :) Hoppas på många starka armar som kan hjälpa till att bära, hehe.


Kanske Tipi får ett eget vovverum???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0