Vi flyttar

Tänkte att jag skulle kika in och ge ett litet livstecken ifrån mig! Jo, jag lever. Och imorse vaknade jag upp med en sån där liten pirrande lyckokänsla, ni vet. När man vaknar och vet att det har hänt nåt speciellt, men det tar några sekunder innan man kan komma på vad det är. Min lyckokänsla beror på att huset äntligen är vårt nu! Igår var jag först där en gång och inspekterade städningen. Sen återvände jag tillsammans med Älskling på kvällen med båda bilarna lastade med kartonger. Flytten har börjat! :)
Jag var lite nervös innan jag kom dit. Man vet ju liksom inte om minnet har lurat en. Kommer det verkligen vara så fint som jag kommer ihåg det? Och det kan ju vara ganska slitet när man plockar ur alla möbler. Men neeej, det var så fint och det kändes så bra! Nu vill jag bara skynda mig att jobba klart mitt jobbpass ikväll så att jag kan få slutföra flytten under de 4 kommande dagarna... Våra snälla familjer kommer hit och hjälper till med allt bärande och städande. Och sen får de äran att övernatta med oss första natten i huset! Mysigt ska det bli! :)
Mindre mysigt är att jag vaknade upp med halsont och en trött kropp idag. Om den här förkylningen som legat och smugit i flera veckor tänker bryta ut just nu tycker jag att det är orättvist...

Vi kanske hörs i helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Micka

Va?! Inga bilder??! :(

De där kommer att bli sååå bra! :)

Kram

2010-11-18 @ 15:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0