I know, I´m bad

Jag borde inte lova saker som jag inte kan hålla... :)
Lovade ju er en update med bilder, men icke...

Igår var det Halv-8-hos-Mia!
Italienskt tema med en genomtänkt meny. Mums! Förrätten hann jag äta upp innan kameran åkte fram, men varmrätten och desserten fastnade på bild!





Efter 2 glas vin somnade jag sedan som en sten hemma på soffan.
Fick sova ända till klockan ringde klockan 7 imorse. Upp och hoppa för möte med högsta högsta högsta chefen i vår hotellkedja. Hann med en snabbrunda på stan med Mia också innan jag åkte tillbaks hem. Så nu är näääästan lördagens outfit till vår fest fixad! :) Här kommer en sneakpeak...



Ha en skön torsdag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Min efterrätt va kiss och bajs on a plate.

2010-11-04 @ 12:39:12
Postat av: Madeleine

Haha! Kiss-och-bajs-humor var det ja! :)

2010-11-04 @ 14:13:37
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0