Huset med 1000 möjligheter!

Efter nästan en vecka som varit fylld med uppackande av kartonger
(till förbannelse), dejter med skruvdragaren och allmänt pysslande tar jag en paus för att uppdatera er om läget. (Snällt va?!) I lördags sov vi första natten i vårt egna nya hus! Allt har känts så bra från början med vårt nya boende. Huset har verkligen alla möjligheter att bli ännu finare än vad det redan är, och vi har redan börjat planera vilka väggar som ska rivas inom kort, tak som ska målas... På måndagen hyrde vi ett släp och åkte till IKEA. Vi hade siktat in oss på ett nytt matbord (ja, ni vet ju hur mycket jag älskade det gamla...) och nya stolar. Dock hade vi mycket mer än det vi siktat in oss på med i släpkärran på hemvägen... Så tokigt det kan bli! ;)
Igår kväll fixade jag iordning "garderobsrummet" och datahörnan. Det blev så himla bra! Precis som jag ville ha det. Det saknas såklart några små detaljer, men helheten är färdig! Man får ju försöka ta lite i taget fastän man gärna vill göra allt på en gång. Man har liksom lite "myror i brallan" och det är svårt att sitta still när man så gärna vill få allt färdigt på momangen. Tänkte bjuda er på några glimtar från huset.
Om ni är nyfikna alltså? ;)
Längtar efter att få bjuda in er på kafferep! :) KRAM
















Kommentarer
Postat av: Mia

jag vill åxå flytta!!!! jag hatar min bajs-lägenhet.

2010-11-26 @ 11:15:14
Postat av: Jenny

Kanonfint! Ser verkligen fram emot att komma och hälsa på under jullovet :)



KRAMAR!

2010-11-26 @ 11:34:02
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: mi

åhh va ni har fixat. fina grejer. nu måste jag komm och hälsa på igen =)

2010-11-26 @ 16:41:13
Postat av: Carro Barro

Längtar tills vi kommer till er på nyår. Ska bli så kul att få se ert hus. Vilken härlig garderob. Blir lite avis.

Pussen

2010-11-27 @ 15:44:22
Postat av: Malin

Så snyggt du har smak du babe!!!!Kram

2010-11-29 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0