Vad gör man en regnig dag?

Vad gör man en regnig dag som denna? Det är väldigt lätt att deppa ihop totalt när man kikar ut...
Jo, man tar en snabbfika på stan med goda vänner! :) Annars kan man också bjuda hem halva släkten på en väldigt försenad födelsedagsträff. Pajerna vi skulle bjuda på krånglade och ville liksom aldrig "stanna".  Men i slutändan blev det väldigt gott och uppskattat! :) Fina presenter fick jag också! Tack!
Nu har Älskling stuckit iväg på en biodejt med N.ice.
Det blir alltså en ensam hemmakväll för mig och Tippan. :)

 
Söta småkråkor! :)

Helgen bjuder på jobb i långa banor. Helveteshelgen har börjat... :(
Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du fixar det galant gumman! Du är ju superreceptionisten :D



STOR KRAM!

2010-05-13 @ 22:52:03
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Serena

Dessutom har du ju mig ikväll!

2010-05-14 @ 13:10:31
URL: http://serraserran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0