Leriga tassar

Igår gjorde jag ett tappert försök att gå på en liten picknick med Tipi som sällskap. Vi gick ner till ängarna där det finns några små "bryggor" att sitta på. Jag bredde ut picknickfilten, plockade upp jordgubbarna och tog av mig skor och strumpor.
2 sekunder senare svischar Tipi över filten. 1 sekund tidigare har hon sprungit i 120km/h i den leriga bäcken nedanför "bryggan"... Detta resulterar i lera och tassar överallt. 4 sekunder senare täcks himlen av mörka moln.
Ok, jag fattar vinken! Jag går hem igen...
Men ett tappert försök var det i alla fall!



Kommentarer
Postat av: mi

Det såg lite mysigt ut ett tag iaf =) Bra försök som sagt!! Puss

2010-05-29 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0