Time to fly

Om en månad är det dags att packa resväskan, äntligen! :)
Den här gången blir det en härlig tjejresa med några dagar i en storstad. Jag hoppas på solsken och temperaturer över 20 grader, sköna uteserveringar, galna klubbar och bra shopping!
Jag längtar efter att få sätta igång att packa resväskan!
Måste snart börja planera outfits... :)
Ska bli spännande att resa med två brudar som aldrig har träffats. Hehe.
Det kommer bli perfekt!


Förra resan bjöd inte på några klubbar...
men på desto fler grader över 20-strecket...


Kommentarer
Postat av: Mia

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih :) :) :)

2010-05-06 @ 14:47:30
Postat av: Micka

Vad ni kommer att sakna mig!!! Men ni kan ta de lugnt. Ni kan få en tröja med min doft så ni kan sova om kvällarna. :) El ja morgnarna ;)

2010-05-06 @ 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0