Superwoman

Jag som skulle hålla mig vaken stupade i säng när klockan var halv sju... Vaknade en timme senare och kände mig ännu tröttare. Bäst att upp och hoppa så man hinner piggna till innan Älskling kommer hem från jobbet. Han hatar nämligen att sova middag... :) Lite kaffe och sommarkrysset (med vissa fina "inslag"...) gjorde att man piggnade till liiiite. Nu har solen gått ner och mina grannar undrar säkert varför jag dansar omkring här hemma alldeles ensam. Låt dom undra... :)

Min partyskiva går på högsta volym i bakgrunden.
DET är ett recept på hur man vaknar till liv!
Jag älskar musik! :)


Här kommer en specialare till superbamsen från superwoman! ;)


Kommentarer
Postat av: Micka

hahahah!!b Du är för underbar!!!! Mig tyck om dej :)

2010-05-15 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0