Söndagsutflykt

Efter en välförtjänt sovmorgon bestämde vi oss för att åka och hälsa på syster och sambon som kom hem från en utomlandsresa igår. Måste ju se hur bruna och fina dom var! :) Älskling cyklade, vädret till trots, härifrån och fem mil mot målet. Själv satt jag i en varm och skön bil medan regnet öste ner. Plockade upp Älsklingen som hade förvandlats till en dränkt katt... :) Precis som jag trodde så var syster och sambon sådär äckligt fräscha som man bara är när man varit på resa.
Fick fina presenter! :) Tack!


Finast!

Saknar gårdagskvällen massor. Det var en fest helt perfekt enligt min smak! Massor med skratt och söta N hade ordnat allting så bra. Måste göra om snart igen! :)

Igår var det fest, idag är det söndag. Det betyder att det är tillåtet att slappa i soffan...vilket jag redan gör. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack för i lördags, var verkligen kanon trevligt! Kommer absolut bli fler sånna kvällar=)

2010-05-24 @ 18:56:37
Postat av: mi

var sååm ysigt att ni hälsade på!

2010-05-24 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0