Söndagsångest

Helgen har gått i 120 km/h. Var tog mina tre lediga dagar vägen?! (Känns inte bra att bli lurad sådär...) Jag vet egentligen inte vad jag har gjort? Vet ni?
Vi har varit hundvakt åt 50 kg. schäfer, vilket tar lite på krafterna.
Igår kväll bjöd Mia in till partaj. Vi skulle inte gå till nattklubben, men var hamnade vi? Jo, på nattklubben. Och tur var väl det då det spelades både Manboy och Du-du-du. :)
Idag har det varit mys med syster-yster på besök. Sommarkläderna är utlånade igen, och den här gången hoppas jag att mina kläder kommer iväg på en utlandsresa... :) Helgen är alltså över. *suck* Söndagsångesten är stor.

 
 
 








Kommentarer
Postat av: mi

Att helgen har gått fort är ett gott tecken. Det betyder att du har haft kul! Jäkligt kul!! =)

Hade du haft tråkigt hade helgen varat längre. Tänk på det nästa gång. Ha lite tråkigare så blir det bra ;) Nej då! Tack för en mysdag!

2010-05-09 @ 22:12:50
Postat av: Mia

nu är jag lite besviken på att min lamp-hatt bild inte kom med.

2010-05-10 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0