Sommar sommar sommar



Sommarvärmen har kommit! :)
Pang sa det, och över en natt var allt förändrat. Efter regn kommer sol, eller hur? ;) Jag har stått inne hela dagen på jobbet och knappt vågat titta ut ifall jag skulle få panik och lämna repan och springa därifrån. Sakta men säkert räknades timmarna ner till klockan slog tre och det var dags för mig att lägga benen på ryggen och dra hemåt. Ääääntligen hemma!
Efter en nästintill sömnlös natt vill min kropp inget hellre än att lägga sig på sängen och vila en stund, men vem har ro till det när solen strålar så underbart utanför?! Hade det varit min lediga helg vet jag vad kvällen hade bjudit på. Men icke. Ikväll är det ensam-hemma-mys som gäller... Ja, med tillhörande vovve såklart! :)

Sola lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0