Nattblogging

Hemma från ett jobbpass! Nu måste det varvas ner så jag kan sova... Brukar ju ha problem med det när jag ska upp och vara på jobbet klockan sju igen. I natt ska jag till på köpet sova ensam. Skönt med hela sängen för sig själv! :) Hihi! (Får man säga så???) Jobbkvällen har varit bra. Det har kommit och gått i vågor hela passet. Som tuuuur är hade jag bästaste Serena som sällskap. Idag fick hon även rycka in och leka "Johan" för att laga en bastu. Duktig! *klapp på huvudet*

Om jag inte hade sett så risig ut skulle ni fått se en bild på min nya pyjamas som jag fick i present av Marie & Matte. Den är supersöt! :) Men som sagt, en annan kväll... :P

Nu ska jag återgå till att se slutet av Eurovision Song Contest.
Ska Danmark vinna måske?
Vi er röde, vi er hvide...

God natt alla fina! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0