När råttorna är borta...

...passar katten på att städa och torka golvet.
Eller hur går det där ordspråket nu igen?
Älskling packade i cykeln och hunden och åkte till fd. hemorten för en cykeldejt med sin morbror tidigare i förmiddags. Det resulterade såklart i en alldeles egen hemmadag för mig! :) Inte så tokigt. Jag ska ju visserligen åka till jobbet om några timmar, men en halvdag helt i egen makt i alla fall! :) Jag undrar om min andra hälft skulle gjort samma sak om han varit hemma ensam? Torka golvet...? Nja...

Imorgon är vi i alla fall lediga och har planerat en dag där vi bara ska göra saker tillsammans. Verkar som det kan bli en liten utflykt på obestämda vägar. Kanske packar i picknickfilten jag fick i present av Linda...
Håll tummarna för vackert väder! :)


<3


Kommentarer
Postat av: Serena

håller så hårt jag kan!!!!

2010-05-16 @ 12:29:08
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sötaste paret! <3

2010-05-16 @ 12:40:36
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0