Magnus <3

Hej bloggen!
Sorry för dålig update de senaste dagarna, men jag har försökt fördela min (dyrbara) lediga tid på att umgås med min familj. Väldigt sunt prioriterat om jag själv får säga vad jag tycker! :) Och det får jag ju för det är ju min blogg... Hehe.

Idag vaknade jag upp med några lediga dagar framför mig! Känns såklart superbra, förutom att det känns som en förkylning kommer smygande. Attans! Ingen bra tid för förkylning. Imorgon ska vi äntligen få gå och kolla på Magnus Betnér som är i stan med sin föreställning "Livets Ord". Ska bli grymt skoj! :) Eventuellt blir det en eller några drinkar efteråt. Magnus Betnér i alla ära, men det roligaste blir ju såklart att umgås med "gänget". :) (Fjäsk!)



I eftermiddag står husvisning på schemat. Är det drömhuset kanske? :)


Kommentarer
Postat av: serran

jag vill väl också... :(

2010-05-25 @ 22:06:32
URL: http://serraserran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0