Lägenhetsvärdering

Klockan har inte slagit tolv ännu, men det känns som jag redan hunnit med en del idag! Bland annat;

Vi har fått lägenheten värderad! Jättespännande! Vi har varit lite nyfikna på om man kommer kunna få tillbaks pengarna man lagt ner (gärna med liiite vinst...) vid en eventuell försäljning. Mäklartjejen tyckte lägenheten var i toppskick!
Vi blev mycket nöjda med hennes värdering. Skönt!
Tyckte lite synd om henne när hon kom hit. Hihi. Hon hade cyklat upp för hela långa backen till berget och fick världens eftersvettningar när hon väl satt sig vid köksbordet... :) Men hon var supergullig!

Jag har tagit den tredje och sista Twinrix sprutan.
Nästa vaccination borde bli omkring 2030... Skrämmande.
Läkaren gav mig ett plåster med rosa fåglar på. Tyckte det var min stil. Hm.

Långpromenad med Tippan som sakta men säkert börjar bli sig själv igen.
Badade stolt i ALLA vattenpölar och diken i sikte... :)

Nu har jag några timmar att slå ihjäl innan det är dags för veckans sista arbetspass.
Till min stoooora glädje jobbar min favorit i lobbybaren.
Mycket lättare att gå till jobbet med den vetskapen!
Sen är det helg! Äntligen.
Får se vad morgondagen har att erbjuda. En after work måske? :)
After-ledig dag funkar också...

Kram på er!


Jag bjuder på en Dagens idag :)


Kommentarer
Postat av: mi

Schyyyysta skor! JAG ÄLSKAR DOM DÄR! synd attt du har mindre fötter än mig annars hade jag snott dom för dig- Iofs så kan jag ju såga hål fram vid tårna. Då borde det gå! =) Vill höra om besiktningen sen! mer detaljerat! Pusss

2010-05-06 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0