Fool me

Jag sitter och försöker lura mig själv att det är sommar och varmt med att äta en supersomrig sallad! Men det känns inte som jag köper det... Inte när jag precis höll på att regna bort på promenaden. Fick finbesök imorse av min allra äldsta vän! :) Trevligt värre, men supertråkigt att jag måste jobba och inte har den tid jag skulle vilja till att umgås... :( Jag hoppas vi hinner ta igen det när vi drar på resa om några veckor! :)
På tal om resor så flög min lilla syster och hennes sällskap iväg imorse.
Äntligen kom ni iväg! :)

Salladen är uppäten och jag måste ta på mig ansiktet och håret och dra till jobbet.
Det tar emot så fruktansvärt...tyvärr. Jag hoppas jag blir positivt överraskad när jag kommer dit och blir på ett jäklarns glatt humör! :)


Laddad som aldrig förr... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0