Drömmar

Jag är inne i en period då jag skulle kunna sova hur länge som helst på morgnarna. Ofta har jag djupa, klara drömmar innan det är dags att vakna. Jag tror att jag medvetet håller mig "nedsövd" för att få fortsätta drömma.
Undra om det kan vara så? I väldigt många av mina drömmar är det en person som finns där. Inte alltid i centrum, men i alla fall i bakgrunden. Jag har funderat på vad det kan bero på, och när personen började dyka upp i drömmarna. Jag har i alla fall svaret på när... När vi sist träffades insåg jag att den här personen skulle mer än gärna få vara närvarande i mitt "nuvarande" liv. Det är en konstig tanke och känsla, men det blev liksom bara så tydligt när vi träffades och jag kom på att allt kändes så naturligt. Vi skulle kunna vara riktigt goda vänner! :)
Jag kanske bara svamlar, jag vet... Men jag ville bara få spotta ur mig det. :)
Vissa saker behöver få komma ut!


Kommentarer
Postat av: carolina

Fin bild. (: ska du med på lördag till nadja??:D hoppas--

2010-05-18 @ 23:29:55
URL: http://caroliinamaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0