Värsta schlagern

Som ni märkt har jag varit upptagen i helgen. Med andra ord inte haft någon tid över till bloggen, sorry! I lördags fick jag beskök av min fina Carro och hennes Emil. Som vanligt var det länge sedan vi sågs, men vad gör det när allt är som vanligt när man väl träffas?! :) Vi sparkade igång grillsäsongen 2010 och bjöd in till "schlagerparty" hemma hos oss. Jag måste nog påstå att vi var seriösa värre då vi klippte och klistrade ihop varsin schlagerflagga.  


Carro har ingen större koll på de tävlande bidragen...


Jag gömmer mig bakom flaggan...

  
Kompisar från förr :)


Emma inte helt nöjd med resultatet? Mia hejade på Salem. :)


Men guuuud så puttenuttit då... :P

En kul kväll! Ny tradition, måske?! :)


Kommentarer
Postat av: Micka

Grill säsongen är IGÅNG!!!!! :D

2010-03-15 @ 20:48:15
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig lördag och söndag!

Vi kommer gärna nästa år fast hoppas att vi ses innan dess. Ha ha.

Puss

2010-03-15 @ 21:33:09
Postat av: Patrik

Hörru ...vilken bild du hittat då :D

2010-03-15 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0